Модератор: Капінос Наталія, к.е.н., доцент, завідувачка кафедри геодезії та землеустрою Сумського НАУ.

Лектор: Третяк Роман, к.е.н представник ДНП «Державний університет «Київський Авіаційний Інститут», керівник громадської спілки «ГІС асоціація України».

Цільова аудиторія: здобувачі I та II рівнів вищої освіти зі спеціальності G18 «Геодезія та землеустрій» професорсько-викладацький склад юридичного факультету СНАУ.

6 травня 2025 року на кафедрі геодезії та землеустрою відбулась гостьова лекція на тему: «Вирішення земельних спорів: практичні кейси та сучасні виклики».

Під час лекції пан Третяк поділився зі студентами цінним практичним досвідом у сфері врегулювання земельних спорів. Було детально розглянуто реальні кейси з практики, проаналізовано типові помилки, що виникають у процесі розв'язання конфліктів, а також представлено сучасні підходи до їх ефективного вирішення з активним застосуванням потужних інструментів геоінформаційних технологій (ГІС).

Особливий акцент лектор зробив на ключовій ролі фахівців із землеустрою у запобіганні правовим колізіям у складній та динамічній сфері земельних відносин. Було підкреслено важливість глибоких знань земельного законодавства, вміння проводити якісні землевпорядні роботи та використовувати сучасні ГІС для аналізу та візуалізації земельних даних, що є важливим інструментом для прийняття обґрунтованих рішень та попередження спорів.

Захід викликав жваву дискусію та активну участь студентів, які мали можливість поставити запитання лектору та отримати кваліфіковані відповіді. Лекція сприяла не лише поглибленню теоретичних знань, але й розширенню практичного розуміння складної проблематики земельного права в умовах постійних змін нормативно-правової бази та активного розвитку технологій.

Організатори висловлюють щиру подяку Роману за цікаву та змістовну лекцію, яка, безсумнівно, стане цінним внеском у професійну підготовку майбутніх фахівців із землеустрою. Цей захід підкреслив важливість співпраці університету з провідними фахівцями галузі та актуальність практичної спрямованості навчального процесу.